Wysyłka w niedzielę 22.12! Zamów do godziny 13:00 - InPost paczkomat

Reklamacje

UWAGA! ZMIANY W ZWIĄZKU Z ZAGROŻENIEM EPIDEMIOLOGICZNYM!

Do odwołania nie przyjmujemy reklamacji i odstąpień w siedzibie firmy - tylko drogą wysyłkową.
Dziękujemy za wyrozumiałość.


Jeśli kupisz od nas produkty, masz prawo złożyć reklamację.

1. Reklamację produktu z tytułu rękojmi możesz nam złożyć w dowolnej formie. Wyślij przesyłkę i dołącz do niej formularz reklamacyjny, który możesz pobrać poniżej.

POBIERZ - Formularz reklamacyjny w wersji WORD

POBIERZ - Formularz reklamacyjny w wersji PDF

Załączenie formularza pozwoli na przyśpieszenie Twojego zgłoszenia. Adres do wysyłki:

ORLLO Dział Reklamacji
Ul. Panoramy 70
03-990 Warszawa

Nadaj przesyłkę za pomocą:

a. paczkomatu InPost wybierając usługę ,,Z paczkomatu do domu/firmy” wybierając ,,mały” rozmiar paczki (upewnij się, czy gabaryt i rozmiar paczki nie przekracza wartości zadeklarowanej przez przewoźnika). Szczegóły dostępne na tej stronie: https://inpost.pl/SzybkieNadania/ .

b. Poczty Polskiej wybierając usługę ,,Paczka pocztowa” gabaryt A. Szczegóły dostępne na tej stronie: https://cennik.poczta-polska.pl/usluga,krajowy_paczka_pocztowa.html

ZANIM ODEŚLESZ...
Przed wysłaniem produktu, serdecznie zachęcamy do kontaktu z naszymi doradcami. Ustalimy możliwość rozwiązania sprawy zdalnie bez konieczności odsyłania urządzenia!
Tel: 22 243 17 17, mejl: orllo@orllo.pl

2. W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca. Koszt przesyłki zostanie zwrócony jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie.

3. Gdy rozpatrzymy Twoją reklamację możemy wysłać Ci dokument z wynikiem ekspertyzy serwisowej.

4. Reklamowany produkt zostanie do Ciebie odesłany, na adres podany w formularzu reklamacyjnym.

5. Jeżeli produkt nie zostanie odebrany, wyślemy Ci wezwanie i wyznaczymy kolejny termin 14 dni na odbiór produktu. Po tym czasie będziemy mogli naliczyć Ci opłatę za każdy miesiąc przechowywania sprzętu. Opłata ta wynosi 5% aktualnej stawki za 1m2 powierzchni magazynowej w miejscu siedziby firmy Orllo. Jeśli nie odbierzesz przesyłki z zamówionym produktem możemy obciążyć Cię kosztami ponownej przesyłki.

6. Produkty, które oferujemy w naszym sklepie, objęte są również gwarancją producenta. Warunki gwarancji znajdziesz w regulaminie sklepu internetowego Orllo.pl. Masz prawo skorzystać z gwarancji na produkt. Postanowienie to nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień, które wynikają z praw konsumenta i przepisów o rękojmi.

7. Jeśli jesteś przedsiębiorcą, wyłączamy naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne produktu. Ten warunek nie dotyczy zakupów prywatnych.

8. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (reklamacji sprawnego urządzenia lub gdy uszkodzenie powstało z winy klienta) zgłaszający reklamację zostanie obciążony kosztami ekspertyzy oraz transportu, w wysokości 24,99 zł płatnych kurierowi przy odbiorze przesyłki.

9. W przypadku wysyłki towaru prosimy o przedstawienie dowodu zapłaty za tę usługę poprzez dołączenie dowodu zapłaty do przesyłki. Jeśli nie otrzymamy dowodu zapłaty, koszt dostawy nie zostanie zwrócony do momentu jego przedstawienia.

Brak pytań
Masz dodatkowe pytania? Chętnie odpowiemy.
Copyright © by ORLLO. Wszelkie prawa zastrzeżone.