Częste pytania

W jaki sposób mogę anulować zamówienie?
Jeśli chciałbyś anulować zamówienie poinformuj nas o tym w wiadomości e-mail na adres orllo@orllo.pl. W treści maila prosimy o wskazanie numeru zamówienia, który dotyczy anulowanego zamówienia.
Czy mogę zmienić coś w zamówieniu? (np. Dane lub dodać produkt do zamówienia).
Dokonanie zmian w zamówieniu jest możliwe na dowolnym etapie składania zamówienia. Po złożeniu zamówienia zmiany mogą zostać wprowadzone tylko po bezpośrednim kontakcie z nami. Należy niezwłocznie skontaktować się z nami pod numerem +48 22 243 17 17 lub napisać e-mail na adres email: orllo@orllo.pl. Dokonanie zmian będzie możliwe, o ile paczka nie została wydana firmie kurierskiej.
Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Po złożeniu zamówienia wysyłamy do naszych Klientów maile informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia oraz wysłanie zamówienia. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego w celu monitorowania dostawy.
Jakie są formy płatności w sklepie?
-
Na jaki numer konta mogę dokonać przelewu za zamówienie?
Dane do płatności znajdują się również po wyborze odpowiedniej płatności podczas składania zamówienia w sklepie internetowym.  Orllo Wojska Polskiego 49 05-127 Białobrzegi Dla płatności w PLN: Alior Bank: 16 2490 0005 0000 4500 9461 9904
Witam Czy w kamerze Z7 SIM wystarczy wlozyc karte ktora ma wylacznie transmisje danych? Czy to musi byc pelny pakiet z smsami i polaczeniami?
Kamery GSM działają na podstawie internetu. Karta montowana w kamerze powinna mieć jedynie pakiet internetu, pozostałe usługi nie są potrzebne.
Czy powiadomienia o wykryciu ruchu można otrzymywać na kilka telefonów
Oczywiście, powiadomienia na telefon mogą otrzymywać wszyscy użytkownicy którzy mają dostęp do kamery.
W jakiej odległości kamera łączy się z routerem?
Kamera odbiera sygnał sieci WiFi. Aby sprawdzić sygnał sieci naszego routera, zalecamy w miejsce montażu kamery podejść z urządzeniem mobilnym (telefon, tablet) i spróbować nawiązać połączenie z routerem. Jeżeli urządzenie mobilne się połączy oznacza to że w danym miejscu dociera siec WiFi.
Jaka jest dedykowana aplikacja do tej kamery?
Zgodnie z ofertą produktu i instrukcją obsługi dedykowana aplikacja do kamery to O-kam.
Czy kamera ma wbudowane zasilanie?
Kamery są zasilane za pomocą zasilacza w zestawie i nie posiadają wbudowanego akumulatora.
Masz dodatkowe pytania? Chętnie odpowiemy.
Copyright © by ORLLO. Wszelkie prawa zastrzeżone.