logo menu
8:00 - 17:00 pon - pt
Zadzwoń: 22 243 17 17
Zapytaj na czacie Napisz e-mail orllo@orllo.pl

Router na Kartę SIM TENDA 4G06

Router na Kartę SIM TENDA 4G06

Kupiło: 356 osób
Wysyłka: 24h
Przesyłka Kurierska - 15,50 zł span>Paczkomat InPost - 15,50 zł Przesyłka Kurierska pobraniowa - 20,00 zł
Dostawa: od 15,50 zł

Zamówienia złożone za pobraniem oraz opłacone do godziny 14:30 są realizowane tego samego dnia. Zamówienia złożone i opłacone po godzinie 14:30 realizowane sa następnego dnia roboczego. Za zamówienia opłacone uznajemy te, dla których płatność została zaksięgowana na naszym koncie bankowym lub Payu.

Dostępność: W magazynie
Zwrot: 14 dni
Płatność: pobranie, przedpłata, kup teraz zapłać za 30 dni (płacę później z Twisto)
449,00 zł

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

Opis produktu

Szczegóły

Router na Kartę SIM 4G/LTE TENDA 4G06

router-SIM-4G-LTE-orllo-pl
  • Router na kartę SIM – obsługa sieci 4G/LTE
  • Szybkie łącze szerokopasmowe 4G
  • Obsługa nawet do 32 użytkowników Wi-Fi
  • Przełączanie awaryjne między połączeniem Ethernet
  • Dwie mocne anteny GSM
  • Plug and Play - błyskawiczne oraz proste podłączenie
  • Prosta konfiguracja z poziomu aplikacji na telefon
  • Polski interfejs webowy do konfiguracji
  • Internet w miejscach niedostępnych dla stałego łącza
  • Idealne rozwiązanie do domu, pracy, na działkę





Dostęp do Internetu Gdziekolwiek Jesteś

Dzięki szerokiemu pokryciu sygnałem oraz wysoką wydajnością łączność w technologii LTE pozostaje najlepszym rozwiązaniem na terenach pozamiejskich, w podróży i wszędzie tam, gdzie dostęp do stałego łącza jest utrudniony.



Rozmowy Głosowe Wysokiej Jakości

Bazujące na nowoczesnej technologii IMS ze specjalnym profilem sieci umożliwiającym komfortowe połączenia głosowe..


Polski interfejs

Łatwo skonfigurujesz swój router przez interfejs webowy lub aplikację na telefon po polsku



Podłącz 32 Urządzenia

Router wyposażony jest w wydajny procesor 880 Mhz pozwalający na jednoczesną obsługę do 32 podłączonych urządzeń!


Zawartość Zestawu

  • 1x router
  • 2x antena
  • 1x przewód RJ11
  • Zasilacz DC 12V/1A
  • Instrukcja po polsku
  • Oryginalne opakowanie


Waga i Wymiary

  • Waga ok. 250g
  • Wymiary: 185*126*60mm

Specyfikacja

Specyfikacja techniczna

Link do pełnej specyfikacji technicznej Kliknij i pobierz
SKU TENDA-
Opinie

Recenzje klientów (14)

polecm

Recenzje wg Maciek (Dodano 14.10.2021)

Jakość wykonania
Jakość działania
Nasz domek znajduje się w miejscu nieco wymagającym pod względem połączeń internetowych. Mapy operatorów obiecują 3g/4g maks. 50mbs dla danego obszaru, ale można było tylko o nich pomarzyć (nawet oglądanie prognozy pogody było bolesnym procesem, nie wspominając o korzystaniu z wiadomości czy serwisów streamingowych). Korzystanie z Internetu było w jakiś sposób możliwe tylko na tarasie nad jeziorem, a nawet wtedy było niestabilne.

Ten modem rozwiązał nasz problem z siecią, ponieważ wyraźnie wzmacnia sygnał. Umieściliśmy go na zewnętrznej ścianie domku na ścianie południowe. Nawet z nimi telepraca już przebiega sprawnie. Instalacja była łatwa, a opcje montażu odpowiednie. Ważna była dla nas również doskonała odporność na warunki atmosferyczne. Wartość pieniądza.
genialny patent

Recenzje wg Marek (Dodano 09.10.2021)

Jakość wykonania
Jakość działania
jw
płynne działanie

Recenzje wg sven (Dodano 04.10.2021)

Jakość wykonania
Jakość działania
płynne połączenie i działanie, nie zrywa
polecam

Recenzje wg kapitan (Dodano 02.10.2021)

Jakość wykonania
Jakość działania
całkowicie rozwiązał problem słabej sieci polecam
ok

Recenzje wg hanna (Dodano 30.09.2021)

Jakość wykonania
Jakość działania
Zamontowany na zewnątrz zeby goście mieli wifi oraz dzieci:) zasieg jak najbardziej wystarczajacy
dobry zasięg

Recenzje wg CR7 (Dodano 28.09.2021)

Jakość wykonania
Jakość działania
większy zasięg niż się spodziewalem
ok

Recenzje wg Koleś (Dodano 27.09.2021)

Jakość wykonania
Jakość działania
Kupiłem router miesiąc temu i muszę powiedzieć, że uważam go za naprawdę dobry. Sygnał dociera dobrze do całego domu. Zawsze pracuje w lte.
ok

Recenzje wg Podróżnik (Dodano 26.09.2021)

Jakość wykonania
Jakość działania
Łączy płynnie i z bardzo dobrym zasięgiem. Śmiało mogę polecić
git

Recenzje wg Adam M (Dodano 24.09.2021)

Jakość wykonania
Jakość działania
sprzęt działa, dwa razy większy zasięg niż stary huawei nie gubi już wifi. spełnia moje oczekiwania.
Superr

Recenzje wg Legia1992 (Dodano 15.12.2020)

Jakość wykonania
Jakość działania
Bardzo fajnie działą
bardzo prosta konfiguracja

Recenzje wg maciula (Dodano 20.11.2020)

Jakość wykonania
Jakość działania
mialem podobny problem z zasiegiem w domu (wieś), po wystawieniu urzadzenia na zewnatrz bardzo dobrze lapie zasieg, nawet mam lte. prosta konfiguracja, tak naprawde wszystko samo sie laczy nic nie trzeba konfigurowac, polecam dla nieinformatycznych takich jak ja ludzi
Znacząca poprawa zasięgu

Recenzje wg Mychuuu77 (Dodano 20.11.2020)

Jakość wykonania
Jakość działania
Sprzęt działa fantastycznie, spełnia swoją funkcję w 100% i teraz mogę używać kamer na całej działce!
U mnie sie sprawdza

Recenzje wg Zadowolony klient (Dodano 20.11.2020)

Jakość wykonania
Jakość działania
mam problem z zasiegiem sieci komorkowych w domu, nie wiem czym to jest spowodowane, byc moze stare budownictwo, ten router idealnie mi sie sprawdza bo montujac go na dworzu mam dobry zasieg , cena tez jest ok jak za router zewnetrzny na karty sim w 4g
Super produkt, super cena

Recenzje wg Klient (Dodano 20.11.2020)

Jakość wykonania
Jakość działania
Super produkt w świetnej cenie. Polecam!

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Router na Kartę SIM TENDA 4G06

Jak oceniasz ten produkt? *

  1 2 3 4 5
Jakość działania
Jakość wykonania
5/5
100% osób poleca ten produkt
1 0%
2 0%
3 0%
4 0%
5 100%
Witryna Orllo.pl używa plików cookies (ciasteczek). Możesz wyłączyć zapisywanie ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki, jednak wtedy niektóre funkcje witryny mogą nie działać prawidłowo. Więcej >>