logo menu
8:00 - 17:00 pon - pt
Zadzwoń: 22 243 17 17
Zapytaj na czacie Napisz e-mail orllo@orllo.pl

REKLAMACJE

UWAGA! ZMIANY W ZWIĄZKU Z ZAGROŻENIEM EPIDEMIOLOGICZNYM!

Do odwołania nie przyjmujemy reklamacji i odstąpień w siedzibie firmy - tylko drogą wysyłkową.
Dziękujemy za wyrozumiałość.


REKLAMACJE

      1. Zgodnie z prawem konsumenckim towary sprzedawane droga elektroniczną objęte są 24 miesięczną gwarancją. 12 miesięcy gwarancja producenta i 12 miesięcy gwarancja z tytułu rękojmi.

      2. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie. Uprawnienie to przysługuje w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru, pod warunkiem zawiadomienia Sklepu o niezgodności w ciągu 2 (dwóch) miesięcy od jej wykrycia.

      3. Reklamacja towaru z tytułu gwarancji przysługuje Klientowi przez cały okres trwania okresu gwarancyjnego. Warunki Gwarancji określone zostały w pkt. GWARANCJA W takim przypadku Klient powinien odesłać towar na adres Sklepu:

        ORLLO Dział Reklamacji
        Ul. Wojska Polskiego 49
        05-127 Białobrzegi

        Wraz z reklamowanym towarem, na wyżej wskazany adres należy przesłać wypełniony formularz reklamacyjny (do pobrania poniżej) oraz dowód dokonania zakupu (rekomendujemy załączenie kopii dowodu zakupu).

        ZANIM ODEŚLESZ...
        Przed wysłaniem produktu, serdecznie zachęcamy do kontaktu z Działem Technicznym. Ustalimy możliwość rozwiązania problemu zdalnie, bez konieczności odsyłania urządzenia!
        tel: 22 243 17 17, e-mail: orllo@orllo.pl

        POBIERZ - Formularz reklamacyjny

      4. Przesyłki z reklamowanymi przedmiotami wysyłane na inny adres nie będą odbierane.

      5. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

      6. Reklamowany Towar powinien zostać odesłany za pomocą Poczty Polskiej przesyłką pocztową ekonomiczną bez ubezpieczenia oraz bez naklejek ostrożnie.

      7. Jeśli klient żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, ORLLO może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez konsumenta byłaby niemożliwa do zrealizowania dla ORLLO – np. ze względu na zaprzestanie produkcji określonych części zamiennych lub całego towaru albo w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów – np. żądanie wymiany całego urządzenia na nowe, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości.

      8. ORLLO nie ma prawa odmówić klientowi obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, jeżeli nie wywiązało się ze swych obowiązków przy pierwszym żądaniu złożonym przez konsumenta w ramach pierwszej reklamacji bądź jest to druga lub kolejna reklamacja danego towaru. Nie ma tu znaczenia, czy chodzi o tę samą, czy też inną wadę lub usterkę.

      9. W przypadku uznania reklamacji, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, koszty dostawy ponosi ORLLO.

      10. W przypadku uznania reklamacji koszt przesyłki reklamacyjnej do ORLLO ponosi ORLLO. ORLLO zwraca środki za koszt przesyłki zrealizowanej za pośrednictwem Poczty Polskiej. Towar powinien być wysłany przesyłką poleconą ekonomiczną bez dodatkowych oznaczeń i ubezpieczeń. W przypadku wysłania paczki w sposób inny niż dopuszcza ORLLO, ORLLO zobowiązuje się zwrócić poniesiony koszt dostawy, ale nie przekraczający 13 zł. Środki zwracane są na wskazane w formularzu reklamacyjnym konto bankowe.

      11. W przypadku uznania reklamacji, gdy realizacja wiąże się z żądaniem zwrotu środków za towar, ORLLO zwróci Klientowi równowartość ceny towaru + koszty wysyłki oraz koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (przesyłki poleconej ekonomicznej, bez kosztów ubezpieczeń i oznaczeń ostrożnie wysłanej Pocztą Polską – patrz pkt. 9) na podane konto bankowe. W przypadku zwrotu środków finansowych za pośrednictwem Poczty Polskiej potrącany jest koszt przekazu pocztowego.

      12. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (reklamacji sprawnego urządzenia lub uszkodzenia powstałego z winy klienta) zgłaszający reklamację zostanie obciążony kosztami ekspertyzy oraz kosztem odesłania towaru.

      13. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, ORLLO zobowiązuje się do wysłania ekspertyzy na adres e-mail Klienta, który został podany w formularzu reklamacyjnym. ORLLO zobowiązuje się do powiadomienia Klienta w formie wiadomości SMS na numer telefonu, który został podany w formularzu reklamacyjnym.

      14. Towar odsyłany jest do Klienta przesyłką kurierską pobraniową. Koszt dostawy równy jest kwocie przesyłki pobraniowej widniejącej przy zakupie danego produktu.

      15. ORLLO na rozpatrzenie reklamacji ma 14 dni od momentu przyjęcia przesyłki z reklamowanym produktem. Termin w uzasadnionych przypadkach może ulec wydłużeniu do 30 dni.
Witryna Orllo.pl używa plików cookies (ciasteczek). Możesz wyłączyć zapisywanie ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki, jednak wtedy niektóre funkcje witryny mogą nie działać prawidłowo. Więcej >>