UWAGA! ZMIANY W ZWIĄZKU Z ZAGROŻENIEM EPIDEMIOLOGICZNYM!

Do odwołania nie przyjmujemy reklamacji i odstąpień w siedzibie firmy - tylko drogą wysyłkową.
Dziękujemy za wyrozumiałość.

Jeśli kupisz od nas produkty, masz prawo złożyć reklamację.

1. Reklamację produktu z tytułu rękojmi możesz nam złożyć w dowolnej formie. Wyślij przesyłkę i dołącz do niej formularz reklamacyjny, który możesz pobrać poniżej.

POBIERZ - Formularz reklamacyjny w wersji WORD

POBIERZ - Formularz reklamacyjny w wersji PDF

Załączenie formularza pozwoli na przyśpieszenie Twojego zgłoszenia. Adres do wysyłki:

ORLLO Dział Reklamacji
Ul. Panoramy 70
03-990 Warszawa

Nadaj przesyłkę za pomocą:

a. paczkomatu InPost wybierając usługę ,,Z paczkomatu do domu/firmy” wybierając ,,mały” rozmiar paczki (upewnij się, czy gabaryt i rozmiar paczki nie przekracza wartości zadeklarowanej przez przewoźnika). Szczegóły dostępne na tej stronie: https://inpost.pl/SzybkieNadania/ .

b. Poczty Polskiej wybierając usługę ,,Paczka pocztowa” gabaryt A. Szczegóły dostępne na tej stronie: https://cennik.poczta-polska.pl/usluga,krajowy_paczka_pocztowa.html

ZANIM ODEŚLESZ...
Przed wysłaniem produktu, serdecznie zachęcamy do kontaktu z naszymi doradcami. Ustalimy możliwość rozwiązania sprawy zdalnie bez konieczności odsyłania urządzenia!
Tel: 22 243 17 17,  e-mail: orllo@orllo.pl

2. W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca. Koszt przesyłki zostanie zwrócony jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie.

3. Gdy rozpatrzymy Twoją reklamację możemy wysłać Ci dokument z wynikiem ekspertyzy serwisowej.

4. Reklamowany produkt zostanie do Ciebie odesłany, na adres podany w formularzu reklamacyjnym.

5. Jeżeli produkt nie zostanie odebrany, wyślemy Ci wezwanie i wyznaczymy kolejny termin 14 dni na odbiór produktu. Po tym czasie będziemy mogli naliczyć Ci opłatę za każdy miesiąc przechowywania sprzętu. Opłata ta wynosi 5% aktualnej stawki za 1m2 powierzchni magazynowej w miejscu siedziby firmy Orllo. Jeśli nie odbierzesz przesyłki z zamówionym produktem możemy obciążyć Cię kosztami ponownej przesyłki.

6. Produkty, które oferujemy w naszym sklepie, objęte są również gwarancją producenta. Warunki gwarancji znajdziesz w regulaminie sklepu internetowego Orllo.pl. Masz prawo skorzystać z gwarancji na produkt. Postanowienie to nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień, które wynikają z praw konsumenta i przepisów o rękojmi.

7. Jeśli jesteś przedsiębiorcą, wyłączamy naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne produktu. Ten warunek nie dotyczy zakupów prywatnych.

[Podstawa prawna: art. 558 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny.]

8. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (reklamacji sprawnego urządzenia lub gdy uszkodzenie powstało z winy klienta) zgłaszający reklamację zostanie obciążony kosztami ekspertyzy oraz transportu, w wysokości 20 zł płatnych kurierowi przy odbiorze przesyłki.

9. W przypadku wysyłki towaru prosimy o przedstawienie dowodu zapłaty za tę usługę poprzez dołączenie dowodu zapłaty do przesyłki. Jeśli nie otrzymamy dowodu zapłaty, koszt dostawy nie zostanie zwrócony do momentu jego przedstawienia.

Copyright © by ORLLO. Wszelkie prawa zastrzeżone.