Częste pytania

REJESTRACJA

Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?

Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?

 

W przypadku gdy zapomnisz swoje hasło, należy kliknąć w napis „nie pamiętasz hasła?” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłana zostanie wiadomość zawierająca link do ustanowienia nowego hasła dostępu.

Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?

Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?

 

Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne. Można dokonywać zakupów jako Gość bez konieczności rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.

Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

 

Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć przycisk "Rejestracja" a w następnym kroku "Utwórz konto". Należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Wyślij” zostaniesz przekierowany na „Mój panel”. Z poziomu Panelu Konta masz możliwość weryfikacji ostatnich działań dokonanych na koncie.

Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnić dane adresowe, które podałem w procesie rejestracji?

Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnić dane adresowe, które podałem w procesie rejestracji?

 

Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu wybrać zakładkę „Moje Konto”. Z poziomu Panelu Konta masz możliwość edycji danych.

ZAMÓWIENIA

Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

 

Zamówienie jest przekazywane do realizacji po jego złożeniu. W celu rezygnacji z zamówienia należy niezwłocznie skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem e-mail orllo@orllo.pl lub nr telefonu +48 22 243 17 17. Zamówienie zostanie wycofane, o ile paczka nie została wydana firmie kurierskiej.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

 

Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy paczki. Czas doręczenie przesyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub InPost do 1-2 dni roboczych. Szczegółowy czas doręczenia i cennik dostaw krajowych i zagranicznych dostępny w zakładce „Czas i Koszty dostawy”

Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

 

Dokonanie zmian w zamówieniu jest możliwe na dowolnym etapie składania zamówienia, jednak przed jego zatwierdzeniem. Po złożeniu zamówienia zmiany mogą zostać wprowadzone tylko po bezpośrednim kontakcie z Biurem Obsługi Klienta. Należy niezwłocznie skontaktować się z nami pod numerem +48 22 243 17 17 lub napisać e-mail orllo@orllo.pl. Dokonanie zmian będzie możliwe, o ile paczka nie została wydana firmie kurierskiej.

Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?

Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?

 

Łączenie dwóch lub większej ilości zamówień w jedną paczkę jest możliwe po wcześniejszym kontakcie z Biurem Obsługi Klienta pod nr telefonu +48 22 243 17 17 lub adresem e-mail orllo@orllo.pl Aby skorzystać z opcji darmowej przesyłki wybrane towary muszą być zgromadzone na jednym zamówieniu.

Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

 

Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego.

WYSYŁKA I DOSTAWA

Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?

Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?

 

Sklep internetowy nie zapewnia opakowań prezentowych. Natomiast jeśli za towar zostanie dokonana przedpłata, można podać dowolny adres dostawy - np. osoby, którą chcesz obdarować.

Jakie są koszty dostawy paczki?

Jakie są koszty dostawy paczki?

 

Koszty dostawy są uzależnione od sposobu płatności oraz rodzaju dostawy. Podczas składania zamówienia na etapie wyboru „Metoda dostawy” można oszacować przybliżony koszt dostawy wpisując kraj i kod pocztowy miejsca docelowego dla paczki. Szczegółowy cennik dostaw dostępny w zakładce „Czas i Koszty dostawy”.

Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

 

Wysyłka towaru zagranicę, możliwa jest tylko po wcześniejszym opłaceniu zamówienia. Szczegółowy cennik przesyłek zagranicznych dostępny w zakładce „Czas i Koszty dostawy”

Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym w siedzibie Państwa firmy?

Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym w siedzibie Państwa firmy?

 

Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym. W koszyku wybierz formę dostawy "Odbiór osobisty". Należy skontaktować się wcześniej z Biurem Obsługi Klienta +48 22 243 17 17 w celu potwierdzenia dostępności i godziny odbioru zamówionego towaru.

PŁATNOŚCI

Jakie są formy płatności za zakupiony towar?

Jakie są formy płatności za zakupiony towar?

 

Płatność za zamowienie możesz dokonać na 3 sposoby:

  • W systemie on-line za pośrednictwem PayU
  • Przelewem bankowym - towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na jednym z rachunków bankowych podanych na stronach sklepu.
  • Płatność za pobraniem - gotówkę odbiera kurier w momencie doręczenia zamawianego towaru.

Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?

Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?

 

Informacja o nr konta na które należy dokonać wpłaty, podana jest po wyborze formy dostawy. W kolejnym kroku składania zamówienia pojawi się lista kont bankowych. Po kliknięciu w dowolną opcję nastąpi rozwinięcie informacji z numerem konta bankowego.

WYMIANY I ZWROTY

Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Czy mogę oddać zakupiony produkt?

 

Klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki i zwrócić towar na zasadach i z zachowaniem terminów, o których mowa w regulaminie. W tym celu Klient powinien wysłać Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (Oświadczenie odstąpienia od umowy). Klient jest proszony o odesłanie towaru wraz z paragonem fiskalnym (albo fakturą imienną ) oraz oryginałem oświadczenia odstąpienia od umowy, na adres Sprzedawcy: Orllo ul. Wojska Polskiego 49, 05-127 Białobrzegi niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sklep Internetowy o Odstąpieniu. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle towar/towary przed upływem terminu 14 dni. Ważne! W przypadku zawarcia Umowy Kupna jako Firma / Przedsiębiorca, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 – dniowego zwrotu nie przysługuje. Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827), umożliwiająca odstąpienie od umowy zawartej na odległość- jest ustawą konsumencką, regulującą stosunki pomiędzy Przedsiębiorcą a Konsumentem, czyli osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. W przypadku nieuzasadnionego zwrotu, Kupujący będzie zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z odesłaniem produktu do Klienta.

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

 

Sklep internetowy zobowiązuje się nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania zwracanego towaru, zwrócić Klientowi (konsumentowi) koszt towaru + koszt dostarczenia rzeczy. Zwrotowi podlega kwota równa najniższej kwocie przesyłki widniejącej przy zakupie danego towaru. Sklep nie ponosi bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy tytułem odstąpienia od umowy tj. koszty opakowania, zabezpieczenia i nadania.

W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?

W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?

 

Zwrot płatności będzie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W przypadku płatności przy odbiorze pieniądze są zwracane na numer konta podany w formularzu odstąpienia od umowy. Jeśli była wykonana płatność on-line, pieniądze również zwracane są na konto bankowe podane w formularzu odstąpienia od umowy. Sklep Internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy od Klienta.

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

 

Sklep internetowy zobowiązuje się nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania zwracanego towaru, zwrócić Klientowi (konsumentowi) koszt towaru + koszt dostarczenia rzeczy. Zwrotowi podlega kwota równa najniższej kwocie przesyłki widniejącej przy zakupie danego towaru. Sklep nie ponosi bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy tytułem odstąpienia od umowy tj. koszty opakowania, zabezpieczenia i nadania.

Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego?

Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego?

 

Tak, sklep internetowy umożliwia dokonanie wymiany towaru na inny. W tym celu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod nr +48 22 243 17 17

GWARANCJA I REKLAMACJE

Czy na produkty udzielana jest gwarancja?

Czy na produkty udzielana jest gwarancja?

 

Tak, Produkty sprzedawane w sklepie internetowym objęte są 24 miesięczną gwarancją.

Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

 

Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na wadę fizyczną, która polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. Kupujący może złożyć reklamację, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu. W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o odesłanie towaru na adres Sprzedawcy (Orllo ul. Wojska Polskiego 49, 05-127 Białobrzegi). Do odsyłanego towaru Klient proszony jest o dołączenie paragonu fiskalnego lub faktury VAT oraz formularz reklamacyjny zawierający opis przyczyny reklamacji i szczegółowe żądania Klienta.

Ile czasu trwa proces reklamacyjny?

Ile czasu trwa proces reklamacyjny?

 

Reklamacja rozpatrywane są w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania reklamowanego towaru przez Sklep Internetowy. O przyjęciu towaru przez dział reklamacji i zwrotów Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji.

PRODUKTY

Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej są produktami dostępnymi?

Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej są produktami dostępnymi?

 

Przy każdym produkcie znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie. Jeśli produkt jest niedostępny możesz dowiedzieć się o jego dostępności w magazynie kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta +48 22 243 17 17

Witryna Orllo.pl używa plików cookies (ciasteczek). Możesz wyłączyć zapisywanie ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki, jednak wtedy niektóre funkcje witryny mogą nie działać prawidłowo. Więcej >>